Open-call

3 artistieke residenties + 1 grafische residentie Atelier 34zero Muzeum

01/07 > 31/08/2019

Atelier 34zero Muzeum is altijd al betrokken geweest bij het onderzoek en de promotie van de hedendaagse kunst, met een focus op beeldhouwkunst en driedimensionale kunst.

Dit jaar willen we iets doen voor jonge kunstenaars! We bieden 4 artistieke residenties aan: 3 residenties voor 3 beeldende kunstenaars met driedimensionaal werk en 1 residentie voor een grafisch ontwerper. De residenties gaan door van 1 juli tot 31 augustus 2019 met aansluitend een tentoonstelling van 5 september tot 15 oktober. Dit voor jonge kunstenaars van 23 tot 33 jaar wonend of werkend in België.

Voor meer informatie en om je aan te melden voor een van de residenties, nodig ik je uit om het onderstaande document te raadplegen: PDF info NL

Houd er rekening mee dat vrijdag 31 mei 2019 de deadline is voor het indienen van je aanvraag en project.