Filip_DUJARDIN_BRXL_O2

28/04 – 29/07/18 / VERLENGD > 25/08/2018

Atelier 34zero Muzeum zet de tentoonstelling over architecturale ficties van Filip Dujardin, voort tot zaterdag 25 augustus.

Als beeldend kunstenaar uit Gent, gepassioneerd door fotografie en architectuur, ontwerpt Filip Dujardin unieke werken die de stedelijke ruimte heruitvinden. Zijn fotografische assemblages, tussen realisme en fictie, stimuleren onze aandacht en scherpen onze ogen door een nieuw standpunt voor te stellen over de omgeving die ons omringt. Naast de vele foto's die in de ruimtes van het museum worden gepresenteerd, is het hoogtepunt van deze tentoonstelling de creatie van zes nieuwe spandoeken - gemanipuleerde, gemengde en geherschikte panorama's van de steden Gent, Brussel en Katowice (PL) waar de kunstenaar onlangs tentoonstelde - die in het culturele park van Atelier 34zero Muzeum in dialoog gaan met de stedelijke omgeving.

OPENING 28/04 -12u