Dit voorjaar zet Atelier 34zero Muzeum zijn programma van investering in de openbare ruimte voort:

Reclame - Voor een kunstwerk.

Geïnspireerd op de vorm van reclamepanelen langs de straat, nodigden wij verschillende internationale kunstenaars uit om een van hun creaties te presenteren op het 20m2 culturele formaat in het park van Atelier 34zero Muzeum.

U zult de fotomontages van Frank Synowicz, de hybride figuren van John Casey, het werk van de Finse kunstenaar Anu Tuominen, de gemartelde wezens van de kunstenaar Patricia Waller en andere creaties kunnen ontdekken.

Ik nodig u van harte uit om op zaterdag 16 mei een toeristisch-culturele wandeling te maken langs de randen van- of in de culturele tuin van Atelier 34zero Muzeum, om alle nieuwe spandoeken te ontdekken.We verwelkomen u met alle respect voor de gezondheid en u kunt ook een cultureel drankje meenemen.

Deelnemende kunstenaars:

John Casey (US) / Kaarina Kaikkonen (FI) / Frank Synowicz (US) / SKO (BE)/

Anu Tuominen (FI) / Patricia Waller (DE) / Stanisław Ignacy Witkiewicz (PL)

Tentoonstelling van 16/ 05/ 2020 tot 30/08/2020

Wandeling rond of in de tuin als onderdeel van het proces naar de versoepeling van de lockdown- 16/05/2020 – 12u