Voor begin oktober en het herfstseizoen organiseert het Atelier34zero Muzeum de Grote Prijs van Jette: een race van plastic Fiat 500 miniauto's voor kinderen van 3 tot 6 jaar uit Jette en omstreken. Er zullen verschillende races plaatsvinden op de Eugène Toussaint straat (die voor de gelegenheid zal worden afgesloten) tot de bekroning van de winnaar die de kans krijgt om te vertrekken met zijn eigen mini Fiat!

Tot ziens in het Atelier34zero Muzeum vanaf 15u voor nog een dag plezier en ontspanning. Voor de ouders die hun kleine kampioenen aanmoedigen, vergeet niet te genieten van ons ruim assortiment Belgische en Poolse katholieke bieren, onze handgemaakte wodka's en onze Jetto-poolse culinaire specialiteiten.

Praktische informatie:

Om uw kind in te schrijven, stuurt u ons een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met zijn/haar naam, voornaam en leeftijd; u heeft tot 01 oktober de tijd om uw inschrijvingsverzoek in te dienen. U moet dan ter plaatse, op 3 oktober, contant een inschrijvingsgeld van 10 euro betalen.